300e SSK Keurmerk
Op vrijdag 31 januari heeft de 300e winkel, Jumbo Hofman in Haarlem, het SSK Keurmerk ontvangen. Een prachtige mijlpaal waarmee inmiddels 300 supermarkten in Nederland laten zien dat zij zich onderscheiden op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Doe mee met de video actie en win € 250
Het SSK Keurmerk staat voor kwaliteit en zorgt ervoor dat je je onderscheidt in duurzaam ondernemen. Dat mogen al je klanten weten. Maak daarom een kort filmpje over het keurmerk. Waarin onderscheid jij je met je supermarkt? Is dat lokale betrokkenheid? Of is je supermarkt zo duurzaam dat je daar meer over wilt vertellen. Maak duidelijk waarom jullie terecht het SSK keurmerk hebben.
- maak een filmpje van maximaal 1 minuut
- wees creatief
- laat zien wat je doet met een (of meerdere) thema's van SSK
- laat je inspireren door onderstaand filmpje
- stuur je filmpje uiterlijk zaterdag 15 februari in
- mail je filmpje naar info@stichtingssk.nl (tip: gebruik WeTransfer)
- vergeet niet de naam van je supermarkt en het adres erbij te vermelden, dan weten wie de inzender is
- alle inzendingen worden door een onafhankelijke jury beoordeeld. Rob Benjamens beoordeelt alle inzendingen

Stuur uiterlijk 15 februari in
Het leuke is dat je een geldbedrag kunt winnen voor de personeelspot:
-
- Eerste prijs: € 250
- Tweede prijs: € 150
- Derde prijs: € 100
Je kunt tot en met zaterdag 15 februari het filmpje insturen. Daarna maken we de drie winnaars bekend.
Leuk voorbeeld van een filmpje over SSK
Deel het filmpje op je socials
TIP: heb je het filmpje ingestuurd, deel hem dan ook op je eigen social media kanalen. Vergeet ons niet te taggen en gebruik #ssk300:
Facebook: https://www.facebook.com/supersupermarktkeurmerk
Instagram: https://www.instagram.com/supersupermarktkeurmerk/
LinkedIn: https://www.instagram.com/supersupermarktkeurmerk
Consumentenactie: flyer met woordzoeker
We hebben een flyer ontwikkeld die je aan klanten kunt meegeven. Het SSK keurmerk staat erin uitgelegd en er zit een woordzoeker in met een prijsvraag. Voordeel: je kunt deze flyer personaliseren. In de pdf zie je lichtblauwe vlakken. Daar kun je tekst in typen en dan de pdf opslaan.
Onze tips:
- Voeg bovenaan de pdf naam van je supermarkt toe
- Vul bij de woordzoeker in welke prijs je verloot
- Vul ook je eigen mailadres in bij de woordzoeker waar klanten hun oplossing naar kunnen mailen
- Op de achterzijde kun je bij lokale betrokkenheid drie initiatieven noemen van jouw supermarkt.
De flyer download je hier:
download de flyer met de woordzoeker (consumentenactie)
De oplossing van de woordzoeker vind je in deze link:


Kleurplaat SSK met prijsvraag
Deel deze kleurplaat uit en verbind er een prijsvraag aan. Zo maken de jongste bezoekers (en hun ouders/verzorgers) ook kennis met het SSK Keurmerk. Hieronder vind je een kleurplaat zonder prijsvraag.

Kleurplaat SSK zonder prijsvraag
Deel deze kleurplaat uit aan de jonge bezoekers. Deze opzet is zonder prijsvraag en bedoeld om aandacht te vestigen op het SSK Keurmerk.