Toolkit communicatie voor SSK ondernemers
Alle nieuwe SSK ondernemers ontvangen een uitgebreid pakket met verschillende communicatiemiddelen. Nadat u het Keurmerk heeft behaald, ontvangt u dit pakket automatisch van ons.
Reden genoeg om klanten nog bewuster te maken dat u het SSK Keurmerk heeft. Gebruik hiervoor onderstaande middelen in de winkel.
Heeft u extra communicatiemiddelen nodig, vul dan het formulier onderaan de pagina in en we sturen ze op.
Consumenten waarderen duurzaamheid in uw supermarkt
Uit consumentenonderzoek van Deloitte in 2024 blijkt dat consumenten de 7 thema's van het SSK Keurmerk als volgt waarderen:
duurzame energie: 7,0
lokale betrokkenheid: 6,7
onderscheidend vermogen: 7,0
bewuste afvalreductie: 6,9
veilige omgeving: 7,5
stimulerend personeelsbeleid: 7,1
slimme logistiek: 7,1
Reden genoeg om klanten van de supermarkt duidelijk te maken waar het SSK Keurmerk voor staat. Gebruik hiervoor onze communicatie toolkit. Vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op via info@stichtingssk.nl of (0348) 41 97 71.
Aanvragen communicatiemiddelen SSK
Powerpoint over SSK voor medewerkers
Wat betekent het SSK Keurmerk en welke vragen kunnen klanten aan mij stellen? Op die vragen geeft de SSK Powerpoint presentatie antwoord.
SSK Introductie Winkelmedewerkers Versie 2024Thema lokale betrokkenheid
Thema onderscheidend assortiment
Thema stimulerend personeelsbeleid
Thema duurzame energie
Thema bewuste afvalreductie
Thema veilige omgeving
Thema slimme logistiek
Extra communicatiemiddelen bestellen
Het Super Supermarkt Keurmerk is om trots op te zijn. Bij de uitreiking heeft u een communicatiepakket van ons ontvangen voor zichtbaarheid in en rondom de supermarkt. Wilt u meer middelen bestellen? Dat kan.
Social media berichten
Voor elk SSK thema hebben wij twee afbeeldingen voor social media ontwikkeld. Zo kunt u online laten zien waar u zich in onderscheidt met uw SSK Keurmerk en uw klanten laten zien.